Ikona wyszukiwania

RATUJ ŚWIAT Z TELEFONEM W RĘKU, czyli KLIKAJ!

News Section Icon Opublikowane 13.06.2017

8 czerwca w Warszawie odbyło się wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez Facebooka: NGO DAY. Jest nam niezwykle miło, że my również zostaliśmy zaproszeni. Nie będziemy ukrywać, że po całodniowej konferencji (czy może raczej szkoleniu), czujemy się bardzo zainspirowani!

FB1.jpg

Wydarzenie otwierał Prezydent Andrzej Duda, a przedstawiciele Facebooka opowiedzieli o najnowszych dostępnych narzędziach i skutecznych sposobach ich wykorzystania podczas prowadzenia kampanii. Zdradzili najlepsze praktyki i podali przydatne wskazówki, które umożliwią organizacjom pozarządowym maksymalizować korzyści z działań marketingowych prowadzonych na samym Facebooku, ale i w social media w ogóle. Być może zapytacie zdziwieni: „Działania marketingowe w organizacji pożytku publicznego? Przecież nie jesteście firmą ani przedsiębiorstwem. Po co wam Facebook i te wszystkie Instagramy? I czy te internetowe petycje coś w ogóle dają?”. Śpieszymy wyjaśnić, dlaczego warto klikać i dlaczego obecność w social media jest także bardzo ważna dla nas, aktywistów.

Jako organizacja pozarządowa jesteśmy instytucją działającą na zasadach non profit – „bez zysku”, a więc prowadząc swoje kampanie i działania, skupiamy się na wspieraniu publicznego dobra, nie kierując się osiągnięciem zysku z naszej działalności. Cel naszej fundacji nie zmienił się od początku powstania CIWF Polska i jest nim zapobieganie okrucieństwu wobec zwierząt hodowlanych oraz łagodzenie ich cierpienia. W tym celu edukujemy społeczeństwo i publikujemy śledztwa, opisujemy wpływ praktyk hodowlanych na zwierzęta, ale i na zdrowie człowieka oraz ekologię – badamy działalność człowieka na naszą planetę i pokazujemy związki pomiędzy tą działalnością a biosferą Ziemi.

IMG_20170614_171429.png

Oczywiście sposób funkcjonowania w organizacji pozarządowej różni się od sposobu działania komercyjnych firm. Jednak sam marketing, a więc swoiste zdobywanie „popularności” w social mediach, budowanie zaufania społecznego oraz docieranie ze swoim przekazem do społeczeństwa aż tak bardzo nie odbiega od zwykłych strategii ustalonych dla firm. Ewa, nasza Manager ds. Nowych Mediów zaczęła pracę z nami ponad pół roku temu i jest naszym najmłodszym pracownikiem: Wcześniej pracowałam jako grafik w wydawnictwie. W swojej pracy szukałam kreatywnych sposobów, by zaangażować i zainteresować klientów, sprzedać produkt. Teraz moimi „klientami” są tak naprawdę zwierzęta, więc cały swój dzień i energię mogę przeznaczyć tylko dla nich. Dzięki temu moja praca na rzecz zwierząt hodowlanych, którą wcześniej wykonywałam po godzinach jako wolontariuszka jest efektywniejsza, ale też sprawia, że każdego dnia ja sama chcę być coraz lepsza, więc dokształcam się i szukam nowych rozwiązań. Działanie w organizacji pozarządowej jest zawsze inspirujące, ale przede wszystkim daje mi bardzo dużo satysfakcji.

Rzeczywiście nasza praca jest specyficzna, ponieważ my nie sprzedajemy produktów. „Sprzedajemy” idee i bardzo konkretne postulaty w naszych kampaniach. I nie przesadzając – chcemy zmienić świat! Nie zrobimy tego jednak sami i cały czas będziemy potrzebować waszej pomocy. Ponieważ chcemy zmienić los zwierząt na lepsze razem z wami!

FB2.jpg

Wybieracie dziś social media, więc tam z wami rozmawiamy. Mamy Instagram, Twitter, Youtube i oczywiście Facebook, gdzie dziś na jest tam was już ponad 20 000! Wspaniale jest widzieć jak nasza CIWFowa społeczność cały czas się rozrasta i jak wiele jest osób, którym tak mocno zależy na zwierzętach. Podpisujecie nasze petycje w Internecie, udostępniacie nasze posty i nagłaśniacie tym samym kampanie. Coraz częściej też dostajemy wasze inspirujące historie, słowa poparcia dla naszej pracy czy gratulacje, gdy wspólnie z wami osiągamy sukces. Jeśli wciąż zastanawiacie się czy warto klikać i czy można zwierzętom pomagać trzymając w dłoni zaledwie telefon – odpowiadamy: ZDECYDOWANIE TAK! O naszych wybranych dotychczasowych internetowych petycjach i odniesionych dzięki nim sukcesach poczytacie więcej tu i tu oraz tu.

Dziękujemy za wszystko, co robicie!

2017-06_dwadziescia.png
Globe

Używasz przestarzałej przeglądarki, której nie obsługujemy. Uaktualnij swoją przeglądarkę, aby poprawić bezpieczeństwo.

Jeśli masz więcej pytań na ten temat lub inną sprawę, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@ciwf.pl. Na wszystkie pytania odpowiadamy w ciągu dwóch dni roboczych. Jednak ze względu na dużą liczbę korespondencji, jaką otrzymujemy, czasami może to potrwać nieco dłużej. Prosimy, poczekaj aż odpowiemy na Twoje pytanie. Ewentualnie, jeśli Twoje zapytanie jest pilne, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio dzwoniąc pod numer +48 22 428 23 56  (od poniedziałku do piątku od 9 do 17:30).