Search icon

Praca: Digital Marketing Specialist

Stanowisko pracy: Digital Marketing Specialist (Digital Fundraiser)

Miejsce pracy:Warszawa (nasze biuro mieści się w samym centrum: przy Marszałkowskiej, tuż obok placu Zbawiciela), podczas pandemii pracujemy zdalnie

Okres zatrudnienia: styczeń 2021

Wymiar pracy: cały etat (40 godzin tygodniowo), umowa o pracę na 1 rok z możliwością przedłużenia

Wynagrodzenie: ok. 6300 brutto

Zgłoszenia

Na adres mailowy rekrutacja@ciwf.pl do5 grudnia prosimy o wysłanie dokumentów po polsku i angielsku:

  • CV
  • Listu motywacyjnego

Ważne! Pamiętaj o dodaniu klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Kim jesteśmy?

Compassion Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Compassion In World Farming działającej na rzecz poprawienia losu zwierząt. Wizją naszej organizacji jest świat, w którym zwierzęta gospodarskie będą traktowane ze współczuciem i należnym im szacunkiem i w którym nie będzie istniała hodowla przemysłowa. Mamy swój udział w kampaniach, które przyniosły realne zmiany dla zwierząt. Jesteśmy ludźmi, którzy niesprawiedliwość wobec zwierząt traktują osobiście. I zupełnie nie przesadzając – tak, chcemy zmienić świat!

Kogo szukamy

Wszystko, co robimy, jest możliwe tylko dzięki wsparciu naszych darczyńców – jesteśmy niezależną organizacją pozarządową. Potrzebujemy więc funduszy, które pozwolą nam sprawnie i długofalowo pracować i zaplanować kampanie, dzięki którym zmienimy świat.
Kogo potrzebujemy? Przede wszystkim kogoś, kto dobrze opowiada historie i potrafi zaangażować nimi odbiorców. Jeśli masz doświadczenie w marketingu online i w pozyskiwaniu klientów oraz wiesz jak skutecznie „przemawiać” online do ludzi – to doskonała okazja, żeby do nas dołączyć! A jeśli już masz doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy drogą cyfrową, to z pewnością potrzebujemy właśnie Ciebie! Współpracując ściśle z naszym zespołem w Warszawie oraz przy wsparciu naszej międzynarodowej centrali, będziesz odpowiedzialny/a za kontynuowanie naszego solidnego programu pozyskiwania środków finansowych drogą cyfrową w Polsce.

Zakres obowiązków

  • Pozyskiwanie funduszy ze źródeł cyfrowych (online) za pośrednictwem komunikacji e-mailowej, płatnych reklam (Facebook; działanie przy wsparciu i przy ścisłej współpracy z centralnym działem fundraisingu) i optymalizacji strony internetowej. Opracowanie, wdrażanie, mierzenie i zarządzanie sposobami pozyskiwania funduszy drogą cyfrową.
  • Stworzenie i kształtowanie na bieżąco ciągłej komunikacji e-mailowej z obecnymi polskimi darczyńcami w celu pozyskania regularnych funduszy i opiek nad dotychczasowymi darczyńcami. Zapewnienie doskonałej tzw. „supporter journey” w celu zaangażowania odbiorców.
  • Rozwój i optymalizacja comiesięcznych regularnych wpłat od darczyńców oraz rekrutowanie nowych darczyńców zgodnie z ustalonym rocznym planem.
  • Określanie rocznych celów rekrutacji, konwersji oraz zatrzymania darczyńców, w tym comiesięczne oraz kwartalne raportowanie na temat postępów w realizacji celów i wskaźników KPI.
  • Zalecenia dotyczące nowych technik i metod pozyskiwania funduszy w Polsce.
  • Współpraca z polskim Digital Managerem i Managerem ds. kampanii w celu zapewnienia, że organiczne treści w mediach społecznościowych są zoptymalizowane pod kątem konwersji darczyńców, a kampanie możliwie najlepiej prezentowane darczyńcom. Optymalizacja wszystkich istniejących kanałów, takich jak strona internetowa i media społecznościowe, pod kątem konwersji darczyńców.

Kwalifikacje i doświadczenie

Wymagany przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.

Szukamy osoby, która:

  • Posiada wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego oraz sprawdzoną umiejętność współpracy z klientami (tzn. w naszym przypadku z darczyńcami). Jest kreatywna, posiada zdolności analityczne i potrafi wprowadzać nowe pomysły, ulepszać procesy i tworzyć innowacyjne rozwiązania.
  • Posiada doświadczenie w korzystaniu z cyfrowego kanału marketingowego w celu maksymalizacji i ROI (komunikacja i budowanie e-maili), w tym udokumentowane umiejętności w zakresie konwersji i pozyskiwania klientów/ darczyńców.
  • Uwielbia arkusze kalkulacyjne 😊
  • Pogodnej osoby, która umie i lubi pracować w zespole, posiada bardzo dobre zdolności interpersonalne, a także umiejętność opowiadania z entuzjazmem i zaangażowaniem. Motywuje i inspiruje do działania.
  • Posiada bardzo dobre umiejętności administracyjne z zakresu pomiaru danych i tworzenia raportów, a także doświadczenie w tworzeniu cyfrowych strategii marketingowych. Potrafi monitorować uzgodnione cele, sprawdza wyniki i dokonuje ulepszeń strategii.
  • Posiada doskonałą znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie (rozmowa odbędzie się także w języku angielskim!).
  • Potrafi tłumaczyć i tworzyć krótkie i poruszające odbiorcę treści.
  • Jest dokładna i obowiązkowa.
  • Szczerze troszczy się o los zwierząt hodowlanych i rozumie nasze kampanie
  • Będzie działać zgodnie z zasadami etycznymi naszej fundacji

Twoje dodatkowe atuty:

  • Znajomość Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads
  • Praktyczna znajomość polskich metod darowizn / transakcji
  • Umiejętności w zakresie analityki marketingowej, targetowania i segmentacji
  • Doświadczenie w korzystaniu z systemu CRM (najlepiej Salesforce)

Powyższy opis stanowiska pracy może nie być wyczerpujący i w ramach swoich obowiązków będziesz musiał/a wykonywać dodatkowe zadania zgodne ze stanowiskiem pracy na żądanie przełożonego.

Globe

Używasz przestarzałej przeglądarki, której nie obsługujemy. Uaktualnij swoją przeglądarkę, aby poprawić bezpieczeństwo.

Jeśli masz więcej pytań na ten temat lub inną sprawę, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@ciwf.pl. Na wszystkie pytania odpowiadamy w ciągu dwóch dni roboczych. Jednak ze względu na dużą liczbę korespondencji, jaką otrzymujemy, czasami może to potrwać nieco dłużej. Prosimy, poczekaj aż odpowiemy na Twoje pytanie. Ewentualnie, jeśli Twoje zapytanie jest pilne, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio dzwoniąc pod numer +48 22 428 23 56  (od poniedziałku do piątku od 9 do 17:30).