Stanowisko pracy: Digital Marketing Specialist (Digital Fundraiser)
Miejsce pracy:Warszawa (nasze biuro mieści się w samym centrum: przy Marszałkowskiej, tuż obok placu Zbawiciela), podczas pandemii pracujemy zdalnie
Okres zatrudnienia: styczeń 2021
Wymiar pracy: cały etat (40 godzin tygodniowo), umowa o pracę na 1 rok z możliwością przedłużenia
Wynagrodzenie: ok. 6300 brutto
Zgłoszenia
Na adres mailowy rekrutacja@ciwf.pl do5 grudnia prosimy o wysłanie dokumentów po polsku i angielsku:
- CV
- Listu motywacyjnego
Ważne! Pamiętaj o dodaniu klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Kim jesteśmy?
Compassion Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Compassion In World Farming działającej na rzecz poprawienia losu zwierząt. Wizją naszej organizacji jest świat, w którym zwierzęta gospodarskie będą traktowane ze współczuciem i należnym im szacunkiem i w którym nie będzie istniała hodowla przemysłowa. Mamy swój udział w kampaniach, które przyniosły realne zmiany dla zwierząt. Jesteśmy ludźmi, którzy niesprawiedliwość wobec zwierząt traktują osobiście. I zupełnie nie przesadzając – tak, chcemy zmienić świat!
Kogo szukamy
Wszystko, co robimy, jest możliwe tylko dzięki wsparciu naszych darczyńców – jesteśmy niezależną organizacją pozarządową. Potrzebujemy więc funduszy, które pozwolą nam sprawnie i długofalowo pracować i zaplanować kampanie, dzięki którym zmienimy świat.
Kogo potrzebujemy? Przede wszystkim kogoś, kto dobrze opowiada historie i potrafi zaangażować nimi odbiorców. Jeśli masz doświadczenie w marketingu online i w pozyskiwaniu klientów oraz wiesz jak skutecznie „przemawiać” online do ludzi – to doskonała okazja, żeby do nas dołączyć! A jeśli już masz doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy drogą cyfrową, to z pewnością potrzebujemy właśnie Ciebie! Współpracując ściśle z naszym zespołem w Warszawie oraz przy wsparciu naszej międzynarodowej centrali, będziesz odpowiedzialny/a za kontynuowanie naszego solidnego programu pozyskiwania środków finansowych drogą cyfrową w Polsce.
Zakres obowiązków
- Pozyskiwanie funduszy ze źródeł cyfrowych (online) za pośrednictwem komunikacji e-mailowej, płatnych reklam (Facebook; działanie przy wsparciu i przy ścisłej współpracy z centralnym działem fundraisingu) i optymalizacji strony internetowej. Opracowanie, wdrażanie, mierzenie i zarządzanie sposobami pozyskiwania funduszy drogą cyfrową.
- Stworzenie i kształtowanie na bieżąco ciągłej komunikacji e-mailowej z obecnymi polskimi darczyńcami w celu pozyskania regularnych funduszy i opiek nad dotychczasowymi darczyńcami. Zapewnienie doskonałej tzw. „supporter journey” w celu zaangażowania odbiorców.
- Rozwój i optymalizacja comiesięcznych regularnych wpłat od darczyńców oraz rekrutowanie nowych darczyńców zgodnie z ustalonym rocznym planem.
- Określanie rocznych celów rekrutacji, konwersji oraz zatrzymania darczyńców, w tym comiesięczne oraz kwartalne raportowanie na temat postępów w realizacji celów i wskaźników KPI.
- Zalecenia dotyczące nowych technik i metod pozyskiwania funduszy w Polsce.
- Współpraca z polskim Digital Managerem i Managerem ds. kampanii w celu zapewnienia, że organiczne treści w mediach społecznościowych są zoptymalizowane pod kątem konwersji darczyńców, a kampanie możliwie najlepiej prezentowane darczyńcom. Optymalizacja wszystkich istniejących kanałów, takich jak strona internetowa i media społecznościowe, pod kątem konwersji darczyńców.
Kwalifikacje i doświadczenie
Wymagany przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
Szukamy osoby, która:
- Posiada wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego oraz sprawdzoną umiejętność współpracy z klientami (tzn. w naszym przypadku z darczyńcami). Jest kreatywna, posiada zdolności analityczne i potrafi wprowadzać nowe pomysły, ulepszać procesy i tworzyć innowacyjne rozwiązania.
- Posiada doświadczenie w korzystaniu z cyfrowego kanału marketingowego w celu maksymalizacji i ROI (komunikacja i budowanie e-maili), w tym udokumentowane umiejętności w zakresie konwersji i pozyskiwania klientów/ darczyńców.
- Uwielbia arkusze kalkulacyjne 😊
- Pogodnej osoby, która umie i lubi pracować w zespole, posiada bardzo dobre zdolności interpersonalne, a także umiejętność opowiadania z entuzjazmem i zaangażowaniem. Motywuje i inspiruje do działania.
- Posiada bardzo dobre umiejętności administracyjne z zakresu pomiaru danych i tworzenia raportów, a także doświadczenie w tworzeniu cyfrowych strategii marketingowych. Potrafi monitorować uzgodnione cele, sprawdza wyniki i dokonuje ulepszeń strategii.
- Posiada doskonałą znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie (rozmowa odbędzie się także w języku angielskim!).
- Potrafi tłumaczyć i tworzyć krótkie i poruszające odbiorcę treści.
- Jest dokładna i obowiązkowa.
- Szczerze troszczy się o los zwierząt hodowlanych i rozumie nasze kampanie
- Będzie działać zgodnie z zasadami etycznymi naszej fundacji
Twoje dodatkowe atuty:
- Znajomość Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads
- Praktyczna znajomość polskich metod darowizn / transakcji
- Umiejętności w zakresie analityki marketingowej, targetowania i segmentacji
- Doświadczenie w korzystaniu z systemu CRM (najlepiej Salesforce)
Powyższy opis stanowiska pracy może nie być wyczerpujący i w ramach swoich obowiązków będziesz musiał/a wykonywać dodatkowe zadania zgodne ze stanowiskiem pracy na żądanie przełożonego.