Search icon

EIO w mediach

Nasza Europejska Inicjatywa Obywatelska „Koniec Epoki Klatkowej” w mediach: jak wypadliśmy? I dlaczego obecność w mediach jest dla nas tak istotna?

Jedną z aktywności, której poświęcamy dużo czasu, jest zabieganie o obecność w mediach, w których mówimy o kampaniach, które prowadzimy i o naszych działaniach. Dzięki temu możemy dotrzeć do jak największej części społeczeństwa, bez którego pomocy nie udałoby nam się dokonywać zmian.

Z naszym największym projektem – Europejską Inicjatywą Obywatelską „Koniec Epoki Klatkowej” wystartowaliśmy oficjalnie 25 września w Brukseli, natomiast 9 października nastąpił „polski” start. Po pierwszym miesiącu trwania naszej Inicjatywy i kampanii, otrzymaliśmy raport monitorowania mediów i sprawdziliśmy jak często mogliście czytać o naszym projekcie i do ilu osób dotarliśmy tym samym. Musimy przyznać, że jesteśmy zachwyceni wynikami! Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów w ciągu pierwszego miesiąca kampanii dotarliśmy w sumie do aż 3,3 miliona obywateli w Polsce, a publikacji było 169! Ukazały się zarówno publikacje w prasie drukowanej: tu całą pierwszą stronę poświęcił nam najlepiej sprzedający się tygodnik w kraju, byliśmy w głównych telewizjach, takich jak Polsat, TVP czy stacjach radiowych (Polskie Radio, Tok.Fm) i oczywiście w Internecie i pozostałych social media. Zobaczcie sami.

infografika.jpg
Globe

Używasz przestarzałej przeglądarki, której nie obsługujemy. Uaktualnij swoją przeglądarkę, aby poprawić bezpieczeństwo.

Jeśli masz więcej pytań na ten temat lub inną sprawę, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@ciwf.pl. Na wszystkie pytania odpowiadamy w ciągu dwóch dni roboczych. Jednak ze względu na dużą liczbę korespondencji, jaką otrzymujemy, czasami może to potrwać nieco dłużej. Prosimy, poczekaj aż odpowiemy na Twoje pytanie. Ewentualnie, jeśli Twoje zapytanie jest pilne, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio dzwoniąc pod numer +48 22 428 23 56  (od poniedziałku do piątku od 9 do 17:30).