Search icon

Aktualności

Praca w Compassion Polska!

Czytaj więcej

Stanowisko pracy: DIGITAL FUNDRAISER
Miejsce pracy: Warszawa, Polska
Okres zatrudnienia: 6 miesięcy (umowa wstępna; umowa o pracę), start styczeń 2019
Wymiar pracy: cały etat (40 godzin tygodniowo) *rozważymy aplikację w niepełnym wymiarze godzin
Wynagrodzenie: 3 400 PLN (netto, miesięcznie)

ZGŁOSZENIA

CV oraz list motywacyjny w języku polskim oraz angielskim prosimy wysyłać na kontakt@ciwf.pl w terminie do 13.01.2019. Ważne! Pamiętaj o dodaniu klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

KIM JESTEŚMY?

Compassion Polska jest częścią międzynarodowej organizacji Compassion In World Farming działającej na rzecz poprawienia losu zwierząt. Wizją naszej organizacji jest świat, w którym zwierzęta gospodarskie będą traktowane ze współczuciem i należnym im szacunkiem i w którym nie będzie istniała hodowla przemysłowa. Przekonujemy polityków, publikujemy materiały ze śledztw pokazujące okrucieństwo wobec zwierząt hodowanych na fermach i promujemy warunki, w których zwierzęta te będą miały lepsze i pozbawione cierpienia życie. Mamy swój udział w kampaniach, które przyniosły realne zmiany dla zwierząt. Jesteśmy ludźmi, którzy niesprawiedliwość wobec zwierząt traktują osobiście. I zupełnie nie przesadzając – tak, chcemy zmienić świat! Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Jeśli masz doświadczenie w planowaniu kampanii i pozyskiwaniu funduszy drogą cyfrową, to potrzebujemy właśnie Ciebie!

KOGO SZUKAMY?

Każda dobra kampania wymaga zaangażowania ludzi oraz oczywiście funduszy, które pozwolą tę kampanię prowadzić. Śledztwa, które robimy w Polsce czy nawet druk ulotek, plakatów do kampanii edukacyjnych też pochłaniają pieniądze. Dlatego głównym celem Digital Fundraisera będzie planowanie działań mających na celu pozyskanie nowych funduszy online na rzecz zakończenia hodowli przemysłowej oraz kontakt z obecnymi darczyńcami. Współpracując ściśle z Digital Campaignerem w Warszawie oraz przy wsparciu naszej międzynarodowej centrali, będziesz odpowiedzialny/a za stworzenie solidnego programu pozyskiwania środków drogą cyfrową w Polsce.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Pozyskiwanie funduszy ze źródeł cyfrowych (online), rekrutowanie nowych oraz opieka nad dotychczasowymi darczyńcami. Określanie rocznych celów rekrutacji, konwersji oraz zatrzymania darczyńców.
  • Opracowanie, wdrażanie, mierzenie i zarządzanie programem pozyskiwania funduszy drogą cyfrową.
    Zarządzanie bazą darczyńców i wysyłanie podziękowań, prowadzenie bazy danych i wprowadzanie darowizn do systemu.
  • Perfekcyjna komunikacja pomiędzy Compassion Polska, a obecnymi i przyszłymi darczyńcami.

KWALIFIKACJE I DOŚWIADCZENIE

Szukamy osoby, która:

  • Posiada wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego oraz sprawdzoną umiejętność współpracy z darczyńcami. Jest kreatywna, posiada zdolności analityczne i umiejętności w zakresie komunikacji marketingowej.
  • Uwielbia arkusze kalkulacyjne :)
  • Umie i lubi pracować w zespole, posiada zdolności interpersonalne, a także posiada umiejętność opowiadania z entuzjazmem i zaangażowaniem. Motywuje i inspiruje do działania.
  • Posiada doskonałe umiejętności administracyjne z zakresu pomiaru danych i tworzenia raportów, a także doświadczenie w tworzeniu cyfrowych strategii marketingowych. Potrafi monitorować uzgodnione cele, sprawdza wyniki i dokonuje ulepszeń strategii.
  • Potrafi wprowadzać nowe pomysły, ulepszać procesy i tworzyć innowacyjne rozwiązania.
  • Posiada doskonałą znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie (rozmowa odbędzie się także w języku angielskim!).

MILE WIDZIANE:

  • Umiejętności w zakresie analityki marketingowej, strategii i segmentacji.
  • Kwalifikacje z zakresu marketingu bezpośredniego i marketingu cyfrowego.

Powyższy opis stanowiska pracy nie jest wyczerpujący i w ramach swoich obowiązków będziesz musiał/a wykonywać dodatkowe zadania zgodne ze stawiskiem pracy na żądanie przełożonego.